مسئولان در ریاست های فواید عامه ولایات هرات و غور میگویند که شاهراه عمومی غور – هرات که به دلیل سرازیر شدن سیلابها مسدود شده بود، روز گذشته به روی ترافیک باز گشایی شده است.
مولوی عبدالکریم ابو شعیب، رئیس فواید عامه غور میگوید، بخشهای زیادی شاهراه غور – هرات که در نتیجه جاری شدن سیلابها تخریب و به روی ترافیک از مسیر غوک و کمنج مسدود شده بود دوباره توسط آنان و در هماهنگی با ریاست فواید عامه هرات بازگشایی شده است.
از سوی هم حاجی مولوی ادریس، رئیس فواید عامه هرات میگوید که به منظور بازگشایی شاهراه غور – هرات تجهیزات و ماشینآلات لازم از مرکز این ولایت به مناطق که در نتیجه سیلابها تخریب شده بود فرستاده شده و ناوقت روز گذشته این شاهراه بازگشایی شده است.
رئیس فواید عامه هرات افزود است که حدود ۳۵ تا ۴۰ کیلومتر این شاهراه از منطقه دره تخت تا روستای کمنج ولایت غور به دلیل سیلابهای اخیر مسدود شده بود که با تلاشهای اداره فواید عامه هرات و ولایت غور مجدداً بازگشایی شده است.






