مسئولان محلی هرات میگویند که یک کودک ۹ ساله که یک سال پیش از در درب قندهار این ولایت از سوی آدم ربایان ربوده و به کشور پاکستان منتقل شده بود در یک عملیات نیروهای امارت اسلامی آزاد شده است.
مولوی محمد حسن احسان، فرمانده امنیه ولسوالی انجیل هرات، اعلام کرد که پس از شناسایی و بازداشت عاملان اختطاف این کودک در هرات، او که به پاکستان منتقل شده بود، به هرات بازگردانده شد.
پدر عبدالله، کودک ربودهشده، در این باره گفت که در اوایل زلزله سال گذشته مشغول کار بوده و در این مدت فرزندش ربوده شده بود.
او از نیروهای امنیتی ابراز قدردانی کرد و تأکید کرد که مردم باید با نیروهای امنیتی امارت اسلامی همکاری کنند.
این در حالی است که والی هرات چندین بار اعلان کرده که رویدادهای اختطاف در هرات کاهش چشم گیر و نزدیک به صفر رسیده است.






