تیم ولسوالی چهارسده قهرمان رقابتهای «جام فوتبال ولسوالیها» در غور شد
مسئولان ورزشی غور میگویند، رقابتهای فوتبال که تحتنام جام ولسوالیها میان دهتیم از ولسوالیهای مختلف این ولایت از دو هفته بدینسو در شهر فیروزکوه برگزار شده بود، روز گذشته (سهشنبه ۲ سرطان) با قهرمانی تیم منتخب چهارسده پایان یافتهاست.
جانمحمد حیدری، مسئول فدراسیون فوتبال غور میگوید که در بازینهایی این رقابتها تیم چهارسده با نتیجهٔ چهار بر صفر تیم ولسوالی تولک را شکست دادهاست، تیم فوتبال ولسوالی تولک مقام دوم را بدست آورد.
موصوف افزود:« در این مسابقات که بههدف رشد ورزش، شناسایی چهرههای برتر فوتبال و همدیگر پذیری جوانان راهاندازی شده بود، شجاعالدین قاسمی از تیم ولسوالی تولک با ثمر رساندن ۸ گل، بهعنوان آقایگل، فریداحمد مایل از تیم چهارسده بصفت بهترین بازیکن و عبدالرحمن از این تیم بهعنوان بهترین دروازهبان انتخاب شدند.»
مسئولان ورزشی غور همچنان میگویند که در پایان این رقابتهای فوتبال تیمهای برتر مورد تقدیر و تشویق قرار گرفتهاند.
ورزشکاران رشتهٔ فوتبال در ولایت غور هم از برگزاری این رقابتها ابراز خرسندی کرده و راهاندازی چنین برنامههای ورزشی را بهمنظور رشد ورزش و تشویق جوانان به ورزش مؤثر میدانند.
نویسنده: ذبیح الله وفا






