دفتر رسانههای والی غور با پخش خبرنامهٔ گفته که کارزار مجادله علیه آفت ملخ در ولسوالی دولتیار این ولایت پس از ادویه پاشی دوهزار و ۳۸٠ هکتار زمین للمی و آبی پایان یافتهاست.
طبق خبرنامه این کارزار دوماهه از سوی تیم فنی و مسلکی حفاظه نباتات و قرنطین ادارهی زراعت و دامداری ولایت غور در ولسوالی دولتیار راهاندازی شده بود، که مقدار ۸۹٠ لیتر «دلتامترین و دایفلوبنزوران» بهمصرف رسیده و تمام امکانات، ادویهجات و وسایل مجادلوی نیز به دسترس کشاورزان قرار داده شدهاست.
براساس گفتههای مسئولان با تطبیق این برنامهی مجادلوی از وارد شدن زیانهای اقتصادی برای کشاورزان در ولسوالی دولتیار پیشگیری شدهاست.
از سویهم کشاورزانِ ولسوالی دولتیار غور از راهاندازی این کارزار استقبال میکنند و خواهان تداوم این روند در آیندهها نیز شدند.






