مسئولان محلی در ولایت نیمروز میگویند که «تشنگی» دراین ولایت جان یک مرد را گرفته است.
گلمحمدقدرت، سخنگوی فرماندهی امنیه نیمروز میگوید که این مرد در منطقه «دشت امیر» از مربوطات ولسوالی دلارام این ولایت از اثر تشنگی جان داده است.
به گفته وی، جسد این مرد امروز هنگام نظارت نیروهای امنیتی از ولسوالی دلارام این ولایت یافت شده است.






