مقامهای محلی غور میگویند که تمام شاهراههای عمومی و راههای منتهی به شهر فیروزکوه مرکز این ولایت که بدلیل برفباریهای سنگین مسدود شده بود، دوباره بروی رفت و آمد بازگشایی شدهاست.
مولوی عبدالکریم ابو شعيب، رئیس فواید عامهٔ غور گفته که تیمهای برفروبی این اداره و شرکتهای قراردادی شاهراه غور_کابل و غور_هرات و همچنان راههای مواصلاتی برخی ولسوالیهای این ولایت را پاککاری کرده و اکنون رفت و آمد بگونهٔ عادی جریان دارد.
رئیس فواید عامهٔ غور همچنان گفته که کار روی پاکسازی بند غوک در ولسوالی شهرک و مسیر کندالان در ولسوالی پسابند ادامه داشته و بزودی این مسیرها نیز باز خواهند شد.
به گفته مسئولان محلی غور تیمهای برفروبی ادارهٔ فواید عامهٔ این ولایت و شرکتهای قراردادی بهصورت شبانهروزی در خدمت مردم بوده و در صورت ادامه بارش برف، آماده پاکسازی مسیرهای مسدود شده هستند.
نویسنده: ذبیح الله وفا






