مقامات امنیتی غور میگویند که در یک عملیات مشترک نیروهای امنیتی این ولایت همراه با ولایت بادغیس، ولسوالی اللهیار را از وجود کشت مواد مخدر به گونه کابل پاکسازی کرده اند.
مولوی عبدالرحمن بدری، سخنگوی فرماندهی امنیه غور میگوید:«عملیات مشترک میان نیروهای مبارزه با موادمخدر غور و بادغیس در ولسوالی اللهیار این ولایت راه اندازی شد و این ولسوالی از موجودیت کشت مواد مخدر پاکسازی شده است.»
به گفته آقای بدری، دراین عملیات ۷۵ جریب زمین کشت کوکنار از بین برده شده و این عملیات تا پاکسازی کامل زمینهای کشت مواد مخدر و کارخانههای تولیدی «یامه» در این ولایت جریان دارد.
ولسوالی اللهیار با ولایت بادغیس مرز مشترک دارد.
این در حالیست که چندی پیش نیز ۱۱ تن به اتهام ۱۱ هزار کیلوگرام مواد مخدرنوع ایف بازداشت شدند.






